[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 30 iulie 2007

FOARTE IMPORTANT!!!VOLUNTARI.EVENTUAL ANGAJARI

Agentia de Vise ( VAMA, PREMIILE IOAN CHIRILA, alte proiecte culturale) cauta oameni talentati.Avem nevoie de oameni creativi, tineri cu idei, ceva experienta in spate prin publicitate,jurnalism sau management cultural, pentru dezvoltarea echipei noastre.Urmeaza doua proiecte ambitioase pana la sfarsitul anului(Premiile Ioan Chirila si noul disc VAMA) si incercam sa largim echipa.Dorim sa ne intalnim cu potentiali candidati pentru joburile posibile.

Asteptam cv-urile voastre pe adresa alina.macarie@gmail.com.

Abilitati: capacitatea de a scrie, concepe si bugeta proiecte culturale.Capacitatea de a implementa, urmari si excecuta asemenea proiecte.

Oferim nervi, dezordine, experienta, distractie, multa munca si salarii mici.Nu garantam statui in nici o piata publica.Garantam in schimb uitarea si anonimatul:))

Va asteptam!Echipa Agentia de Vise

PS.cautam web-designeri, graficieni-web, scenaristi,copywriteri,si nu in ultimul rand o secretara fool-time!

7 comentarii:

  1. secretara fool-time sau full-time? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. fool-time, e cu substrat;)
    cine vrea salarii mici si nervi multi?

    ps:secretara tre sa fie blonda, cu picioare lungi? ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. gata ... ma ofer eu, sunt blonda si am picioare lungi :)))) pacat k am sc ;)) am votu silviei si al lu pinkish nu? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Va trebui sa ai votul lui Tudor :P ;))

    Mai, mie mi-a placut anuntul...inedit...
    Si e mare lucru sa fii sincer cu omul de la inceput ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. am scoala, chiar daca as vrea n-as putea, e si clasa a 12-a ... poate in cativa ani ;))
    noi am putea sa ne oferim sa-i ajutam cu Vama k voluntari ... cam ce faceti voi pe forum :)

    RăspundețiȘtergere
  7. mai e valabila oferta???? nu am decat o caruta de entuziasm si muuuuult umor....ps. am lucrat ca avocat...dar am demisionat intre timp....

    RăspundețiȘtergere