[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 19 august 2007

BIG THANKS!!!!

As vrea sa multumesc (in numele intregii echipe VAMA) tuturor celor prezenti pe 18 august la cantarea din Club Cucharacha( Mamaia ).A fost poate una din cele mai frumoase cantari din ultima vreme si asta datorita voua, un public exuberant, sincer si mishto.Alcoolizat indeajuns cat sa para cea mai frumoasa galerie din liga engleza.Inca o data multumim pentru o seara care ne da putere sa facem muzica in continuare!Thank u for singin along SHOW, PLAY, LOVE!!!!!

17 comentarii:

  1. bravo Tudor .un nou inceput .imi place noua molodie si clipul un inceput bun si promitator Bed for love.la multe concerte bune si public si tot ce vreti:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit ca pe data de 8 Septembrie veniti in Vama, jud. Suceava, este adevarat? <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru concert..am auzit ca a fost super...sper sa va prind in bucuresti pe 23! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca in Cucaracha n-a venit nimeni pt after party, m-am uitat in jur, nu era persoana sa nu stie melodiile:P chiar si cele noi.

    Ca sa vedeti cum a fost, urmeaza sa postez o parte din concert la mine pe blog, acum caut un program de taiat filme, sa-l portionez:)

    Felicitari inca o data pentru concert. S-a auzit mai tare ca in Piata Ovidiu, sau am fost eu mai aproape de scena?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Neata Tudor!Tot ce imi mai doresc de la vara asta este un concert Vama in Sibiu!Stiu ca ati mai fost o data prin iunie(atunci am stat in primul rand:D) but i can't get enough of you!Se aude ceva despre un concert vama in Sibiu anul acesta?

    RăspundețiȘtergere
  6. A fost un concert extraordinar! Felicitari Tudor, Eugen, Raoul,Dan si Lucian! La urmatorul concert in Constanta as vrea sa aud ( fredonez ) si "Ana"!?
    SHOW! PLAY! LOVE!

    RăspundețiȘtergere
  7. din pacate dupa cum stit exista un proces legat de drepturile de autor cu fostii colegi
    decizia noastra pana la rezolvarea acesti situatii pe cai legale este sa cantam cantecele vamaveche ai caror autori am fost.doua sau trei cantecefac exceptie: ana si iubeste
    din respect pentru traian(compozitorul anei) desi cantecele sunt inscrise la uniune ca fiind compuse de toti am hotarit sa nu cantam ana deocamdata...in rest cantam toate celelalte cantece vv si cele noi vama

    RăspundețiȘtergere
  8. Too bad :(...speram cu totii ca aceasta situatia se va clarifica. In the meantime, o s-o fredonez in masina :)...ma simt legata de piesa asta, si nu numai pentru ca poarta numele meu ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca si noi ar trebui sa va multumim voua pt cele 2 concerte de la mare, in special pt cel din club,chiar a fost unu din cele mai frumoase concerte Vama din vara asta, sincer nu ma asteptam sa fie asa din cauza clubului, cand am intrat pe la 11 seara, cu 2 ore inainte de concert am crezut ca o sa fie ca cel din Office, fara un public activ... am fost placut surprinsa sa vad ca majoritatea din club veniserea de fapt pt Vama si nu pt muzica din club... Vreau sa zic ca melodia "Pe sarma" e bestiala, mai ales prima storfa, acum ascult melodia de pe aparat si mi se face pielea gaina " o tine in brate, ea il tine in brate, ea il saruta cu ochii inchisi.. " ar fi tare un videoclip la aceasta melodie, ceva cu 2 indragostiti undeva sus (nu chiar sarma :)) sfoara, un lemn ceva :D )si jos multi oameni care de astepta ca cei 2 sa cada ... Felicitari pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
  10. Concertul din Cucaracha a fost suuuuuuuuuuuper.In viata mea nu credeam ,ca la un concert Vama o sa ma disrez atat de bine.
    Tudor esti o adevarata prezenta ,stii sa faci show si eu una m-am simtit extraordinar "si sigur nu era de la paharul de Cuba Libre".
    Sigur voi fii in Fratelli.:))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu puteti sa bagati in concert doar instrumentalul de la Ana? Cantam noi, cum a fost in Sibiu, hotel Cismigiu, pe ploaia aia.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. am postat o parte din concertul Vama din Cucaracha...cum am promis.. urmatoarea parte probabil va fi gata in aproximativ 2 zile. fiti intelegatori:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Am fost si eu in La Cucaracha si vreau sa spun ca nu s-a putut compara cu ce s-a petrecut in piata Ovidiu la Ziua Marinei. Unul din motivele pt care am mers la mare in aceasta perioada a fost concertul din clubul La Cucaracha- a fost ceva minunat , a meritat tot efortul , toate sacrificiile facute. De mult nu am mai asistat la un asemenea concert !
    Felicitari baieti, a fost un concert reusit cu un public extraordinar !

    RăspundețiȘtergere
  14. "Iubeste" este de fapt o poezie scrisa de Elena Farago - "Iubeste-mi mainile" , nu (sunt schimbate doar cateva cuvinte)? Deci in acest caz dreptul de autor se poate disputa doar din punct de vedere al melodiei. Cine a compus de fapt linia melodica la acest cantec, cine ar avea mai multe drepturi sa il cante Vama/Trupa Veche?
    Oricum imi pare foarte rau ca nu am avut niciodata ocazia sa il ascult la vreun concert, e un cantec foarte frumos !

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari pentru concertul de la Mamaia, am auzit ca a iesit frumos. Insa nu pot sa ma abtin... ce naiba, ati uitat de tot de Vama Veche?!

    RăspundețiȘtergere
  16. am poza cu tine!!! de la cucharacea de asta vara si sunt mandra de ea:D app concertul a iesit super... am cantat , am dansat, am pozat, am filmat...

    RăspundețiȘtergere