[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 13 august 2007

WEEKEND LA MARE

Bulgaria.Prieteni.Masina.Iorgu trage cu mitraliera.Iorgu ai omorit tot in jur ce mai vrei?Cincizeci de kilometri.Drum printre dealuri stancoase.
Parca nu duce nicaieri.Combinatie de stepa ruseasca si Dobrogea uscata.Drum in panta.Brusc marea.Respiratie taiata.Drum ingustat.
Plonjeaza in mare.Terasa.Lemn si piatra.Pe malul marii.Scoici.Rapane.Frigarui de scoici.Scoici in abur cu usturoi.Midii pane.Paine pufoasa.Vin bun.Belea de vin.Traminer.Muscat ottonel.
Ardei copti cu smantana.Rechin.Lumina ireala.Rasete.Kalinka serveste.Kalinka zambeste.Soarele apune.Tot in mare.Amorteala.Cotcodaceala.Barfa de vacanta.De sezon
Esspresso.Iorgu adoarme.Mitraliera tace.Perfect day.43 de euro.50 cu bacsis.

6 comentarii:

  1. :) franturi de vacanta..
    Off topic, cine vrea sa ajute un pic:
    http://www.copaculdehartie.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Fratilor, va spun cinstit...Austria m-a vrajit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce sec suna..ca toate povestile,iubirile,amintirile scrise pe net;in loc sa fie traite cu adevarat.
    cu totii imbatrnim la un moment dat..si poate,atunci trebuie sa traim cu si pentru byti.sa nu crezi ca tu faci altceva decat sa stabilesti legaturi intre tine si tine

    RăspundețiȘtergere
  5. eu vreau weekend in Rom nu la bulgari .de la bulgari vreau caramele;)

    RăspundețiȘtergere
  6. first timer:)
    prima data cand trimit un comentariu dupa ce citesc pe un blog...
    prima data cand ma intorc de la bulgari...
    acum imi dau seama ca majoritatea oamenilor cand se apuca sa povesteasca altora cum au petrecut ei in vacanta ori se lauda si infloresc...ori mai rau: nimic nu le-a convenit acolo. nimeni nu reuseste sa surprinda in imaginile ingramadite in capul sau esentialul, momente ce conteaza, franturi de dragoste, prietenie si fericire(ce-i drept scurte) ce conteaza cu adevarat si raman amintiri din care sa te hranesti cand esti trist. eh, dar iata ca m-am inselat:) iar (scurtul) post citit mi-a adus aminte ca am avut o vacanta perfecta pentru ca a fost cu oameni dragi si pentru ca am descoperit lucruri noi...multumesc!
    cine stie, poate chiar revin(cu un comentariu pe blog sau chiar la bulgari)...:)

    p.s. cu vama la concerte mi-am trait cele mai frumoase iubiri si am ramas cu cele mai pretioase amintiri.merci din nou...numai bine!

    RăspundețiȘtergere