[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 21 noiembrie 2007

Premiile Ioan Chirila

Premiile Ioan Chirila isi vor desemna castigatorii luni 26 noiembrie la Ateneul Roman.Este o intreprindere nascuta din entuziasmul unei zile de septembrie acum trei ani...A fost un drum greu din care nu de putine ori am iesit sifonati de ciocnirile orgoliilor breslei.

Cu toate astea incapatinarea de a duce mai departe un nume si o idee ne-au dat energie sa rezistam. Si am rezistat. Premiile au crescut in notorietate, in cantitate.Suntem convinsi ca sunt premiati cei mai buni.Nu e un articol mobilizator acesta.Simteam doar nevoia sa impartasesc cu cei care citesc sentimentul implinirii in lupta pentru un scop
si sa multumesc unei echipe mici si inimoase care si-a pus nervii la bataie si s-a implicat in acest proiect mai presus de datoria de serviciu.

Si uite asa am avut peste 150 de candidati la Talentul Anului, am acordat saptamanal un premiu pentru fotografie(cate un box de Ursus) pe situl ioanchirila.ro, avem premii pentru gazetari in valoare de 17000 de euro, un spectacol de exceptie onorat de maestrul Dan Grigore si de coregraful Mihai Petre, cateva momente ale trupei Passpartout si nu in ultimul rand prilejul de a aduna lumea sportului si a culturii la un pahar de sampanie intr-o seara de noiembrie.

Peste toate astea si poate cel mai important este ca acum la opt ani de la moartea lui Ioan Chirila putem anunta lansarea (vineri la libraria Carturesti) unui volum ce cuprinde cele mai frumoase scrieri ale sale adunate intr-o carte de aproape 200 de pagini intitulata "In cautarea acestui bulgare de foc..."

7 comentarii:

  1. Si noi iti multumim ca simti nevoia sa impartasesti cu noi ceva ce pentru tine conteaza mult, si ne bucuram de reusita voastra si de acest sentiment de implinire care trebuie sa fie o mangaiere pentru voi.
    Fie ca aceasta implinire sa o traiti pe deplin atat la gala premiilor cat si la lansarea cartii tatalui tau...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioan Chirila a fost un om deosebit. Iar oamenii deosebiti merita ca povestea lor sa mearga mai departe. Felicitari pentru proiect!

    (nu stiu exact daca nu a sunat relativ tampit exprimarea, dar intelegeti voi...)

    RăspundețiȘtergere
  3. O noapte de noiembrie.
    E prea frig sa alerg si prea tarziu, dar as alerga acum.
    Asa ca stau si privesc copacii din jurul meu. Mi-s dragi copacii!
    Ma gandeam ca in taina din nisipul clepsidrei pe care am intors-o si eu de cateva ori in viata mea cu strigat de pescarus...pasesti cu sfiala, descult si singur.
    Ma gandeam ca unii oameni ating vesnicia. Prin noi, cei ce venim din ei daca si noi o sa fim prin cei ce vin din noi.
    Sau pur si simplu sunt alesi sa o atinga prin intreaga lor fiinta, lasand mereu o vie dovada a faptului ca eternitatea exista.
    Asa, ca o "creatie care se autocreaza..."

    Si "cei ce" asta ma duce cu gandul la Iris 30 de ani, apoi la Iris 25 de ani si tot asa. Mi-s tare dragi si Iris.

    Ma gandeam ca e un sentiment incredibil cand in jurul tau vin oameni care il iubesc pe tatal tau si iti vorbesc despre el. Si mie mi se intampla asta.

    Il regasesti in zambetul fugar al unui om sau in dorul de el din coltul ochiului al altuia...

    E ca si cum daca ai inchide ochii si i-ai deschide apoi , l-ai si vedea de fapt si l-ai putea strange tare de tot si te-ai cuibari in bratele lui.

    Ma intreb oare de ce o parte din tata o simt in mine mereu si in fiul meu, dar o alta parte din mine nu imi mai apartine, o simt in el, ea vegheaza acolo, in dealul de pe care vad Clujul cum isi rasfira povestea fiecarei zile, la apus, peste noi toti...

    Ma duc sa ma rog acum.
    Pentru cei ce nu este adevarat ca au fost, caci sunt in cei care-i vor aduce pe cei ce vor fi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! Faceti un lucru extraordinar. Cat despre carte sunt sigura ca va fi un succes editorial, pentru ca Ioan Chirila este un nume care nu trebuie sa-ti lipseasca din biblioteca. Mi s-a parut foarte interesant numele volumului. Are, banuiesc eu si o poveste, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. "In cautarea acestui bulgare de foc..." Sorry, astazi la ce ora?

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere