[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 29 martie 2008

La aeroport pe banda NATO.

Am plecat spre aeroport astazi cu ora jumate inainte de ora decolarii. Neatent la stiri, neatent la pregatiri. Stiam ceva destul de vag despre simularea "summit". Pana la Baneasa a fost ok si apoi pana la intersectia cu Iancu Nicolae. Conduce Paul prietenul meu bun.Dupa intersectie ia brusc o decizie care se vadovedi in scurt timp, providentiala si salvatoare. Vireaza dreapta pe banda NATO. - Bai, esti nebun, ii spun razand. - Ma iau si io dupa asta cu taxiul. Banda NATO se asterne larga si libera in fata noastra. Radem ca doi pusti de liceu fericiti ca am pacalit autoritatile.

Pe dreapta, banda muritorilor de rand e plina de sute de masini care se misca agale.Sute de masini. - Fratioareee, exclama Paul, n-ajungeam. - Da, frate, nici eu nu cred, ii raspund privind in dreapta mea bucurestenii resemnati pe patru roti. Am facut pana la aeroport noua minute pe banda NATO. Aflu acum de la stiri ca zeci de pasageri au pierdut avioanele. Romania ramane o tara care ne invata sa traim ca haiducii. Noroc cu politistul din dreptul benzii NATO care dormea in picioare. Sau visa cu ochii deschisi la interiorul limuzinei lu' Bush.

8 comentarii:

  1. auzi, ora postarii tale e dupa Romania sau Ungaria? ca am o banuiala ca nu tocmai citeai de ORA PAMANTULUI ;)

    imi place punctul de la sfarsitul titlului.
    plus, postul e scris in spirit romanesc. Cu mandrie, uite i-am fraierit pe aia si am facut noi legea! pacat ca la noi, legea insasi ne instiga la acte infractionale...

    ramaneti cu bine, infractorilor! ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. ideea e ca pe mine a inceput sa ma cam enerveze tot balciul asta cu summitul NATO. Dar na...suntem romani, asa ne bagam noi tot unde nu trebuie. Ca sa nu mai spun de accidentul produs in bucuresti intr-o intersectie dirijata(o masina a dat peste o fata) si pentru politistul care dirija circulatia mai importanta a fost coloana simularii summitului, nicidecum tanara care zacea pe marginea drumului(care cred ca a si decedat). e trist ce se intampla. Si totodata imi provoaca greata. Niciodata n-o sa se schimbe nimic!

    RăspundețiȘtergere
  3. inteligenta miscare, am auzit si aseara cand povesteai despre asta :)

    Daniela:
    da, chiar a murit fata, a murit in drum spre spital sau la spital, e de necrezut, 3 politisti acolo, trecere de pietoni si femeia care a calcat-o era super relaxata, o intrebau astia: cum va simtit dupa ce ati dat peste o fata si e pe moarte? si ea zice " inca nu a murit " ... am ramas socata, de abia dupa ce a trecut coloana politistul s-a dus la fata sa vada ce are...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cutremurator, intr-adevar!
    Daniela, spui ca niciodata nu se va schimba nimic. Eu te intreb: cum vezi tu ca ar fi posibila schimbarea? Uite, chiar si la noi in tarisoara asta, sunt oameni care au inceput sa puna umarul pentru ca lumea sa devina mai frumoasa. Ei au inteles ca aceasta schimbare trebuie sa inceapa in primul rand de la ei.Viziteaza-i! www.humanitysteam.ro
    Sunt de aceeasi parere - e ineficient sa gandesti ca altul trebuie sa fie cel care schimba! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte interesant interviul de azi de la News FM....ai fost la inaltime..;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo Tudor! Ai reusit inca o data sa ne areti ca esti vedeta, ca nu iti pasa (la fel ca si tuturor vedetelor de altfel) de amarastenii de bucuresteni pe care i-ai sfidat cu seninatate. Mandrie mare, nene!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce caterinca...erai un fel de presedintele Tarii Pierdute cu capitala in Orasul Pierdut.. :D :D

    RăspundețiȘtergere
  8. oma desala,

    intr-adevar, nu se va schimba nimic. sau n-o sa prind eu schimbarea! eu singura nu pot face nimic. nimic pentru tara. poate pe de-o parte lucrurile merg bine, dar pe alta parte merg fantastic de prost, ceea ce ar duce la....la ce? ca si cu faptele bune. poti face 100 de fapte bune, insa cand ai facut una rea, tot binele este uitat! daca as putea schimba ceva...as face-o cu cea mai mare placere. uite, am schimbat la mine, pe planul asta ma simt fantastic de bine...pentru moment!

    RăspundețiȘtergere