[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 7 mai 2008

Despre download cu plata prin SMS

La anuntul lansarii albumului Vama prin SMS, multa lume a crezut ca este vorba de descarcarea pieselor pe telefonul mobil. Nu este asa, iar pasii de mai jos vor explica procedura:

1. Trimiti un SMS cu textul VAMA la un numar de telefon ce va fi anuntat in curand

2. Primesti un SMS care contine un cod unic format din cifre si litere

3. Mergi pe vamamusic.ro, introduci codul in casuta si apesi "DESCARCA"


In pagina de download gasesti optiunile WAV sau MP3. Care este diferenta?


Argumente pentru MP3

Pro: dimensiune mica a fisierelor (70 MB), pentru ca sunt comprimate
Contra: compresia face ca melodiile sa aiba o calitate mai scazuta decat versiunea de pe CD

Argumente pentru WAV

Pro: calitatea este identica cu cea de pe CD
Contra: dimensiunea mare a fisierelor, aproximativ 500 MB


Ambele variante sunt compatibile cu orice tip de computer. Alegerea este a ta.

15 comentarii:

  1. si nu port sa downlodez si mp3 si wav ? (de exemplu mp3 vreau pt ipod iar wav-urile le pun pe cd pt masina :) ).
    Foarte buna treaba asta pentru ca eu (si cred ca sunt multi ca mine) nu am timp sa caut prin magazinele de muzica si imi procur muzica de prin benzinarii unde 75% din muzica e vijelie, guta & co

    RăspundețiȘtergere
  2. @bcd - pe pagina de download sunt ambele variante, poti lua si varianta wav si cea mp3

    RăspundețiȘtergere
  3. nu cumva era invers? fisierele wav sunt comprimate, deci au o calitate mai scazuta, iar mp3 sunt mai mari, dar calitatea melodiilor este identica cu cea de pe cd? :-?

    anyway..de-abia astept:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tudor, le vrem mai repede........

    RăspundețiȘtergere
  5. si daca le sterg din calculator involuntar, codul acela unic mai e valabil? la urma urmei, am platit ptr album, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. e foarte buna ideea tudor mai ales pt cei care nu au de unde sa procure cd-ul(ma refer la cei care nu stau aproape de un oras mare si au net)!Asteptam cu nerabdare si concertul si cd-ul!

    RăspundețiȘtergere
  7. 'Sub noi e prapastia....ai grija cum calci....nu vrem sa cadem'....cum e posibil ca doar vocea ta sa ma mai faca sa visez? La inceput luptat cu sentimentul asta si te uram ca nu puteam sa mi te scot din minte si sa imi vad linistita de planurile de cotropire si acaparare...apoi am picat in panta intrebarilor ....de ce vocea asta?....acum m-am resemnat.... stiu:cate zile voi avea vocea ta ma va face sa tresar si sa visez,...chiar daca simt ca sufletul imi dispare putin cate putin si devin O FATA NEAGRA.....o sa vin la lansare, iti promit...si sa cant 'cu vocea mea' si pt cateva ore o sa mai pot visa .....

    RăspundețiȘtergere
  8. mutumesc mult.ce fac pesterile din oameni:-<.[]>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. can`t wait sa pun wav`urile pe un cd si sa mazgalesc cd`ul cu carioci sau ce gasesc pe aici si sa striggg " AM CD VAMAAA ! " \:d/

    RăspundețiȘtergere
  10. In loc de WAV ai fi putut folosi FLAC, care-ti ofera compresie fara pierdere de calitate. Eu am reusit sa comprim un CD de 72 de minute cam la vreo 300 - 350 MB (nu mai tin minte exact).

    RăspundețiȘtergere
  11. VAMA iti multumim pentru acest album absolut incredibil!!!!Foarte buna ideea cu SMS-ul!!Mult succes la lansare!

    RăspundețiȘtergere
  12. aaa si...LA MULTI ANI!!!! (stiu ca e cam tarziu da bine ca mi-am adus aminte;))

    RăspundețiȘtergere