[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 8 mai 2008

Corul sclavilor

Inca zambesc. Sunt zece minute de cand am trecut prin dreptul Ateneului si m-am oprit infiorat. De dupa geamurile cu perdele largi razbatea in strada forta impresionanta a unui cor. Se repeta Corul Sclavilor din Nabucco. Am vrut sa-mi continui drumul insa dezlantuirea catre varful partiturii m-a tintuit pe loc si mi-a intins pometii intr-un zambet larg. Ploaia se oprise. In spatele meu pe scarile uneia din intrarile laterale un baiat tinea adolescentin in brate o fata de liceu.

Zece metri in fata mea trei "rapperi" sprijineau rime pe gardul ce delimiteaza parculetul statuii lui Eminescu. Hilton la locul lui. Norii tulburati se amestecau cu Nabucco in sufletul meu. Atat de simplu. Daca ar fi mereu atat de simplu. Am incercat din nou sa plec profitand de o coborire a corului. Cativa pasi mai tarziu m-am oprit dn nou si m-am intors. M-am lipit cu spatele de cladire si m-am gandit la zeci de lucruri frumoase inflorite in mintea mea tulburata de ploaie.

Se apropie lansarea. Vama lanseaza Vama. Va tin la curent. 6 iunie. Arenele Romane.

7 comentarii:

  1. Multa bafta, sa fie cu folos, si lansarea sa iasa cum va trebuie!

    RăspundețiȘtergere
  2. hello victor:) ma bucur tare ca te vad fie si asa:) on-line

    sa bem o bere offline

    RăspundețiȘtergere
  3. salut tudor...de mult imi doresc sa iti vizitez blogul , insa mereu uitam. acum am zis stop uitarii si iata-ma ca vizitatoare. imi place stilul cu care ne impartasesti trairile. o rugaminte totusi...pot sa aduag linkul blogului in blogroll-ul meu?

    RăspundețiȘtergere
  4. da, de fapt este foarte simplu, doar ca uneori e mai interesant cand complicam :) multi dintre noi suntem sclavi ai frumosului, dar fiecare cu viciile lui, nu-i asa? cat despre tinerii care se saruta pe strada, prin parcuri, pe alei, peste tot, doamne cum ar fi lumea fara ei? Stati cat mai mult "pe sarma", dragilor, "jos" e tristetea, impietrirea, rutina, convenienta, mai stati putin "pe sarma" atat cat mai puteti :)

    RăspundețiȘtergere