[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 27 mai 2008

This place is empty without you

Astazi am fost la Arene. Un soi de sedinta intre departamente. Am emotii. Avem emotii. Lucram la playlist. Ce cantam aici, ce vine dincoace. arenele erau goale. Am batut din palme. Sunetul s-a plimbat de doua trei ori intre tribune. Mi-a venit in minte versul celor de la Rolling Stones: this place is empty without you.

Am vazut ca lumea a inceput sa comenteze discul. Sa-l si critice. Sa compare. Este bine. E la vedere. Am muncit la vedere. Cei care viziteaza acest blog stiu deja asta.
Au asistat la nasterea lui impreuna cu noi. acum echipa s-a largit. Scenografi, light designer, vj, web graphics, voluntari carora le multumim ca-si ard nervii in soare impartind versurile discului. Pentru toate aceste lucruri si oameni exista o destinatie: 6 iunie Arenele Romane.

Am mari emotii. Ma alin insa cu ideea ca nu se mai poate merge decat inainte.Vremurile in care mergeam catre liceu si aveam libertatea sa ma intorc brusc si sa ma duc la cinema s-au dus. Nu mai e loc de intors. Pentru ca la capatul drumului nostru se afla publicul. Si cu publicul nu te joci:)

52 de comentarii:

  1. Nu peste mult timp o sa fie plin.. si noi abia asteptam sa vedem rezultatul muncii depuse :) Bafta multa tuturor, ne vedem pe saseeeeeee! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Prefer sa il ascult pentru prima oara pe 6 iunie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu mai e mult pana pe sase. si publicul e intotdeauna cu voi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi citesc blogul in fiecare zi, nu am lasat niciodata comment. De ce? Habar nu am... Dar vroiam sa spun doar atat...am impartit pliantele voastre cu versuri, am zambit, sper ca lumea sa vina la Arene (sigur vor veni), iar eu am sa fiu acolo. Have a nice day

    RăspundețiȘtergere
  5. multa multa fericire,sanatate,dragoste...si fie ca toate dorintele sa-ti fie amintiri :x la multi ani,pe maine :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu, doar il fraieresti si ii iei banii

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-l fraiereste pentru ca asta isi propune, ci pentru ca este artist. toti fac asta atunci cand produc ceva care starneste interesul maselor. e normal

    RăspundețiȘtergere
  8. You and me, we're just like all the rest, we don't like to be alone...park asa zicea melodia aia de la rolling stones...beautifull
    http://prafdestele.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  9. O sa scoateti si DVD cu concertul? Sau un cd live?

    RăspundețiȘtergere
  10. Parc-ar fi o obligatie. Fata de tine.

    Cu ceva timp in urma scriam ca inteleg de ce atata promovare: pt ca ati lucrati aproape 2 ani & mi se pare normal sa fiti multumiti de rezultat. De-atunci am citit si critici nefavorabile. Destul de convingatoare.

    RăspundețiȘtergere
  11. b.roze...pe maine...
    http://prafdestele.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  12. mai aveti nevoie de voluntari pe acolo? :D

    RăspundețiȘtergere
  13. e frumos sentimentul pe care il ai cand cineva iti zambeste si iti zice multumesc cand ii dai pliantul :)

    e frumos cand multi iti zic ca "o sa vin" sau cand iti deschid geamurile de la masina sa ia pliantul :D

    app: m-am bronzat azi :))

    RăspundețiȘtergere
  14. nu-mi place sa fiu eu aia pesimista, da azi am stat vreo 2 ore jumate prin romana si mai mult de 300 eu nu cred ca am dat, si nici tipul cu care am fost, hai sa zicem k in total am dat vreo 800...credeti ca o sa le terminam?:-s

    RăspundețiȘtergere
  15. bine, dupa o mica numaratoare a flyereleoor pe care le mai am acum in ghiozdan mi-am dat seama ca m-am pacalit, am impartit de 2 ori mai mult :"> credeam ca sunt doar 50 intr-un pachet :">

    RăspundețiȘtergere
  16. alaturi de muzica trupei vama veche am trait poate cei mai frumosi ani.. m-am regasit de multe ori in versuri...Ma gandeam atunci ca poate se vor destrama , nu vor mai scoate muzica, etc, dar nu m-am gandit niciodata ca ca muzica voastra ma va dezamagi. Tocmai am downloadat albumul de pe net si pot spune ca este jalnic de slab. Versurile sunt atat de puerile ( excluzand vreo 2 melodii) si lipsite de esenta subtila. Pacat..., ar trebui sa ascultati albumele voastre din trecut si sa invatati de la "voi" ..cei ce erati odata..Este prima data cand muzica ma dezamageste.

    RăspundețiȘtergere
  17. ana, si chiar si asa, tot vei veni la concert nu?

    RăspundețiȘtergere
  18. mai sunt 10 zile...pana pe 6....:D

    RăspundețiȘtergere
  19. la multi ani tudor ! :) si pe 6 sa vedem un show special :X:X:X abia asteptam !

    RăspundețiȘtergere
  20. la multi ani!multa fericire si sa ti se ofere cel mai frumos, mare, special, concert pe 6 iunie..bine facut de tine..si cantat de noi:D
    la mine e 28..dar actualizeaza ora pe blog

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani si sa fii fericit!

    RăspundețiȘtergere
  22. La multi ani, tie! Multa bafta in continuare!
    La cat mai multi oameni sus pe sarma!

    RăspundețiȘtergere
  23. oo...trecut de 12...am ajuns perfect acasa sa iti spun La multi ani!!! si multa fericire iti doresc...de fapt iti doresc tot ce e mai frumos pe lumea asta. si apropo...nimic nu e mai frumos ca faptul ca de ziua ta sa fii alaturi de prieteni si de cei dragi...sa fii sanatos tudore...si multe cantece frumoase iti doresc...
    http://prafdestele.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  24. probabil ana care a comentat mai sus era ana din melodie cu care tu ai fost indiferent!:))

    RăspundețiȘtergere
  25. la multi ani, tudor! esti nascut in aceeasi zi cu fratele meu (face 21 azi), sunteti 2 gemeni minunati si talentati.Mult succes cu albumul si cu tot ce faci :)

    RăspundețiȘtergere
  26. la multi ani,Tudor!.sunt mandra ca sunt aceeasi zodie ca tine :)
    mult bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  27. E ziua ta,Tudore...in dar ti-am adus inima:)..si crede-ma ,Tudore..un dar mai frumos nu se putea:)))..ti-l dau pe 6,cantand odata cu tine:)..La multi ani!!Sa fii fericit...

    RăspundețiȘtergere
  28. Stii ce cred ca e cel mai greu in viata....sa te maturizezi...sa renunti la visele tale de adolescent si sa realizezi ca acum ai un rol bine definit in societate,obligatii, responsabilitati..Sa stii sigur ca nu mai poti sa fugi la film...Nu o sa vin la concert, nu pot...dar vor fi multi care te sprijina si care te vor sprijini, trebuie sa imi asum...pentru mine lumea viselor se opreste aici.Si inca o data ai dreptate: nu se mai poate merge decat inainte!

    RăspundețiȘtergere
  29. http://lovingvama.eu/2008/05/27/la-multi-ani-tudore.html

    Uite aici filmul de astăzi :D

    La mulţi ani... sau să mergem pe calitate şi nu pe cantitate? :P

    RăspundețiȘtergere
  30. tudor teatru muzica
    dor.
    mare nisip albastru
    vis.
    suflet parinte Inviere
    cer.
    dragoste jeans nouasprezece
    nori.
    prieteni cuvinte mandrie
    joc.
    rebel cautare-ntrebare
    copil.
    fat-frumos femeie alegere
    zmeu.
    dedublare minciuna imagine
    miez.
    lacrima zambet amintire....
    si...VAMA!
    LA MULTI ANI!:)

    RăspundețiȘtergere
  31. LA MULTI ANI!
    MULTA SANATATE, FERICIRE SI TOT CE ITI DORESTI!
    BAFTA MULTA CU ACEST ALBUM!
    TE PUP!

    RăspundețiȘtergere
  32. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  33. La multi, multi ani fericiti de acum inainte!

    Iti doresc sa te inconjori de oameni care te iubesc :)

    RăspundețiȘtergere
  34. azi cand tu porti coroana celor 34 de ani ma aflu printre cei care iti ureaza LA MULTI ANI, sanatate, fericire si viata lunga, La multi ani tudore!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. pentru tine :) la multzi ani... :D
    ash vrea si un tour prin tzara pentru lansareeeee!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. LA MULTI ANI!!!!Iti doresc liniste si implinire pt ca asta aduce fericire(chiar daca trebuie sa alergi dupa ea toata viata:-)) )

    RăspundețiȘtergere
  37. La multi ani si multa, multa fericire! Iti doresc sa ti se implineasca toate visele si safaci mereu ceea ce iti place! By the way, ieri a fost si ziua mea.:D

    RăspundețiȘtergere
  38. la multi ani tudor! sa ai parte de tot ce-ti doresti, sa ti se implineasca toate visele si sa zambesti mereu!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  39. La multi ani, Tudor! Iti doresc sa iti dea Dumnezeu INTELEPCIUNE.....si puterea sa te bucuri de toate minunile din jur...sa iubesti tot ceea ce te inconjoara.....sa te bucuri de viata si sa iti indeplineasca toate visurile tale cele frumoase....
    sa ai grija de sufletul tau frumos!
    Iti multumesc pentru......Iti multumesc!


    "Cand nu mai suntem copii, suntem deja morti." (C. Brancusi)
    "Lumea poate fi mantuita prin arta."

    RăspundețiȘtergere
  40. din cate stiu, Tudore, astazi este ziua ta de nastere, asa ca iti urez la Multi Ani.
    cu drag,
    ana calin

    RăspundețiȘtergere
  41. din cate stiu, Tudore, astazi este ziua ta de nastere, asa ca iti urez la Multi Ani.
    cu drag,
    ana calin

    RăspundețiȘtergere
  42. Cand plangi, un zambet se smulge dintre buzele cuiva, cand zambesti, o lacrima se naste pe un obraz... M-ai invatat sa iubesc, sa plang si sa zambesc, prin versurile tale. SIBIU , 13 OCTOMBRIE 2006 - Concert Vama - ziua mea - un cadou ce m-a facut fericita. Pentru toate astea , nu pot spune decat : "Sa traiesti, nu multi ani, ci multe clipe precum acelea pe care le-am trait eu de ziua mea, la 18 ani." Ca si cadou, iti spun doar ca un "picur de suflet" iti ureaza tot binele din lume.

    RăspundețiȘtergere
  43. De la varsta de 13 ani...pt prietenii mei am fost si se pare ca voi ramane :D "SOTIA LUI CHIRILA ":))desi acum am "crescut" am 18 ani si m-am trezit la realitate UN PIC...
    Azi, in ora de mate am primit un msg de la un prieten(de concerte VAMA:P): "La multi ani Chirila!" Cu mult drag iti transmit aceasta urare din partea lui, si din partea mea! LA MULTI ANI! FERICIRE, SOARE, MARE!

    RăspundețiȘtergere
  44. La multi ani!
    Sa ai mereu puterea sa recunosti binele din jur, sa fii multumit de tine insuti, sa ramai o bucurie pentru toti cei dragi tie.

    RăspundețiȘtergere
  45. nu sunt sigur k tu citesti toate comentariile,oricum nu ai mare lucru de pirdut, cel putin de la al meu...in esenta n-am ceva special sa-ti comunic.am dat din intamplare peste blogul tau si am zis:"la dracu...hai sa-ti zic si eu ceva".1) atata timp cat tu, tudor chirila esti vocalist, nu consteaza cum se numeste trupa... are acelasi farmec.2)cunosc multe din piesele vostre (vama veche) si imi plac f tare,dar abia acum cand am ascultat "pe sarma" ma consider cu adevarat fan. buna treaba! sa o tii tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  46. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  47. multumim VAMA!!! ati reusit , a fost foarte tareee concertul...
    ne-ati umplut inima si sufletul cu cantecele voastre si ne-ati deschis drumul catre OM..:)
    tudor ai fost extraordinar,s-a vazut cat suflet ai pus pt albumul asta si pt concert, felicitari!..:*

    RăspundețiȘtergere