[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 30 iulie 2008

Cel mai liber

La Valcea am cantat pe stadion. Din nefericire ( dupa parerea mea o grava greseala) publicul nu a avut acces pe gazon pentru a putea privi scena din fata astfel ca ne-am multumit cu o relatie la distanta cu public in tribune. Am trait, in ciuda celor de mai sus, cel mai liber si frumos moment al acestei veri.

In fata mea gazonul verde se pierdea in noapte. Cantam Cartita. Si atunci am plecat de pe scena. Cu microfonul in mana. Cantand ma departam de colegii mei si de scena luminata si ma pierdeam in noapte. Gazonul era umed si imi mangaia delicat tenisii. Lumea urla din tribune si ma invidia parca pentru acel moment de libertate absoluta pe care mi l-am insfacat singur.

Am inceput sa alerg fara sa mai cant. Se auzea doar instrumentalul piesei. Am ajuns la capatul terenului. Am incercat sa cant din nou dar distanta facea imposibila sincronizarea. Imi auzeam vocea mai tarziu cu cateva fractiuni de secunda. Era un sentiment ciudat...Am stat acolo pret de cateva zeci de secunde inspirand adanc. Apoi am luat-o la fuga inapoi pe scena. A fost un moment binecuvantat....

13 comentarii:

  1. trebuie ca sunt momente de maxima incarcatura energetica in contactul artistului cu publicul... cand atatia ochi sunt atintiti si concentrati asupra ta. cred ca e senzational.

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost superb..Chiar stiti sa faceti atmosfera.:)
    Intr-adevar, altfel ar fi stat lucrurile daca aveam acces pe gazon..dar cu siguranta, a doua zi, ar fi aratat jalnic :P..pentru ca nu este posibil sa stai pe loc atunci cand canta Vama..Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai fugit inapoi ca sa te prinzi din urma ! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Voi ati fost, ca intotdeauna, la inaltime( iar tu, Tudor, la propriu), insa faptul ca nu a fost permis accesul pe teren a daunat destul de mult atmosferei specifice concertelor Vama.
    Ma asteptam sa cantati mai multe melodii, alte melodii, de fapt, ma asteptam sa vibreze altfel stadionul.
    Desi, din punct de vedere muzical si al sonorizarii, momentul Vama mi s-a parut impecabil, n-am plecat acasa cu sentimentul ala de implinire si de strangere de inima ca s-a terminat si ca poate n-o sa mai fie altul la fel( si nici nu trebuie sa fie la fel), ci cu o parere de rau ca s-a sfarsit atat de repede si de abrupt.
    Si ca o curiozitate: cine a stabilit ordinea intrarii trupelor pe scena? Ati vrut voi sa intrati mai devreme sau a fost hotararea Primariei? In momentul in care vezi un afis pe care scrie "Super recital Vama" te astepti ca Vama sa stea ceva mai mult pe scena si sa incheie seara.
    Oricum, mi-a facut mare placere sa va ascult din nou live si abia astept urmatoarea cantare!

    Sanatate si virtute!

    RăspundețiȘtergere
  5. vreo sansa sa te vedem la Eforie Nord vara asta?

    RăspundețiȘtergere
  6. A fost absolut minunat! Multumim pentru ca ne-ati drogat putin si ne-ati amortit celelalte simturi, pentru a va putea asculta cu adevarat. Multumim pentru ca sunteti ..
    A fost un moment cu adevarat special, iti auzeam doar vocea care-mi curgea prin vene si m-am trezit destul de brusc cand ati .. disparut.

    RăspundețiȘtergere
  7. aw damn iiiiiiiiiit! in ce univers paralel e corecta chestia asta? adica eu, care am tot "strigat" pe aici pe blog ca vreau concert in valcea, l-am ratat. si nu pentru ca am avut de ales. nu. a trebuit sa plec la cluj sa confirm locul de la facultate.
    ceea ce trebuie mentionat e faptul ca, in autocar, cu el langa mine..ascultam la casti melodiile voastre si stateam cu ochii inchisi si ne imaginam ca suntem acolo cu voi..
    o sa imi iau eu revansa..pentru ca mi-e tare dor de un concert de-al vostru..mi-e dor..

    RăspundețiȘtergere
  8. Ati fost cei mai tari!!! Cea mai tare trupa din toate serile.Bravo voua!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. super tare:) toata lumea ( ma rog, cui ii pasa si cine stie ce e aia) merita un moment si un sentmient ca al tau, atunci. dar in special tu si sunt sigur ca toata trupa vama s/a simtit la fel...iar publicul nu mai zis:))...cred ca am avut acel sentiment in daimon;))

    RăspundețiȘtergere
  10. am asteptat cu sufletul la gura momentul vama...trecusera cateva luni de cand v`am prins in cluj.din pacate distanta dintre mine si voi m`a omorat...eram obisnuita sa fiu printre primele randuri si sa va simt...sa `imi alergati prin vene`...oricum tudor desi situatia a fost cum a fost ai dat dovada k esti un mare artist si ai reusit sa faci un show extraordinar....felicitari din toata inima...eu si cu gasca mea te`am sustinut in fiecare secunda...desi eram prea mici sa ne vei...abia astept sa va vad din nou...mult succes in continuare...p.s.felicitari pentru album...genial..de fapt nici nu ma asteptam la altceva din partea voastra

    RăspundețiȘtergere
  11. p.s.e a treia zi cand ascult numai vama...si nu ma pot satura....nu stiu cum sa ma exprim ...dar suntem multi care traim efectiv melodiile....si in multe ne regasim...e mare lucru sa poti transmite asa ceva...respect...`undeva prin vama..cand betivii dorm...soarele rasare...ne vede impreuna si parca s`ar ascunde...sa nu deranjeze..dar nici el n`are somn...`

    RăspundețiȘtergere
  12. .Minunat,mirific,magic.Tudor esti genial...pentru ca numai tu poti transmite atata dragoste,tristete,fericire printr'o singura melodie.A fost minunat>:D<
    Eu ti'am facut cu mana atunci de pe stadion:">.Eu si cele mai bune prietene ale mele .Felicitari din inima!

    RăspundețiȘtergere
  13. fain mah.. ma bucur ca ai simtit asta..inca nu am ajuns la un concert vama :(
    imi place de tine pt ca nu vorbesti shit. vorbesti ce crezi si ce simti..canti despre asta si e foarte tare.. la inceput il intrebam pe prietenul meu.. crezi ca tudor chiar crede in ce face? el cum e mai sceptic, a zis nu , e actor, e cantaret... dar eu ziceam ca nu pare.. pare real..
    si vad ca esti mah.. sunt incantata si ma bucur ca existi. God takes credit for that. u rock!

    RăspundețiȘtergere