[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 12 iulie 2008

Moartea Puricelui

Atinge-ma cat s-o putem numi atingere

Lasa loc de-un purice intre buzele noastre

Intr-un ghetar de saliva-am sa-ti imbrac sfarcul.La vara totul se topeste si-o ia la goana spre buric…

Piciorul tau are un deget mare cam pitic pe care gura mea din cind in cind l-adaposteste…

- Mi-e frig pentru ca-s mic, sopteste iar limba mea il inveleste si-i spune:
-Pina la vara mai e doar un pic…

Apoi ma plimb cu vantul sufletului meu prin stepa pielii tale si starnesc cutremur…Incepe-o noua era a trupurilor noastre: genunchii tai scobesc in pieptul meu iar mainile exerseaza curcubeu…

Cat despre ochi…s-a scris atit de mult si cu efevescenta incat ai nostri, albastri, se remarca prin absenta

Dar lucrul cel mai grav s-a consumat…strivit de-a noastre buze puricele a crapat

P.S. Puricele sacrificat pe altarul iubirii va fi comemorat printr-un herpes pe buza ta de sus




mai demult...

28 de comentarii:

  1. :)) nice ending
    tot fata trage ponoasele iubirii

    RăspundețiȘtergere
  2. oricum a-i da-o, chiar şi pus la punct cu noul doom "â"-cid, "de-a noastre" şi "l-adăposteşte" nu e-n limba română.

    altfel, simpatică scena pusă pe tavă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce oare am senzatia ca pe mai multi dintre noi ne caracterizeaza acel "mai demult"?

    RăspundețiȘtergere
  5. octv esti cam varza:)...cu ortografia

    RăspundețiȘtergere
  6. "de-a noastre" daca erai atent a fost folosit pentru a intra in ritm...ritmul versului
    cred ca aceasta mica "licenta" ar putea sa nu deranjeze un fin cunoscator ca tine:))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Octav, ai starnit furtuna, nu e de tine, lasa-te!

    Tudor, surprinzator. Ai poposit cam putin intre zona dintre buric si degetul mare cam pitic:)

    RăspundețiȘtergere
  8. vai..a facut si ambasadoarea o fraza :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. wow,v-ati gasit campul de lupta...;))in ceea ce priveste"moartea puricelui",felicitari tudor.imi place finalul...toate trec,asa se spune,insa nimic nu trece fara sa lase urme(herpesul) ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. Dragul meu tudor, de ce nu vrei tu s-o laşi pur şi simplu aşa cum pică? Şi semizeii mai fac greşeli de gramatică. Acum te-ai umflat în pene în faţa gagicilor ăstea pe-aici şi mai rău ai făcut. Uite de ce:

    "a fost folosit pentru a intra în vers"? cele două bucăţele de fraze nu sunt nici versificate, nu seamănă nici la măsură (prima are vreo 10, a doua vreo 14) nici la ritm (care se rupe pe la jumate). deci ce motiv ai fi avut să păstrezi o prozodie care din toate punctele de vedere (aşezare, ritm, măsură) nu există?

    cât despre "l-adăposteşte", acolo săraca stihuire nici nu şi-a dat silinţa, e practic aceeaşi poveste.

    N-a zis nimeni că n-ai voie să tai din cuvinte. Treaba ta de ce tai, dar pentru ca cititorul să nu zică "mamă ce agramat e ăsta", un motiv, cât de micmicmic, trebuie să fie vizibil, chiar şi pentru această cohortă de domnişoare. Şi în poezie se pot face greşeli de gramatică. Iată, tu tocmai ai făcut.

    Acum, ăstea sunt chestii minore. Treaba ta cum le scrii, am spus mai sus că scena-i simpatică. Dar nu te înfoia în faţa unui diletant care ţi-a spus aproape în glumă că ai fost neatent.

    RăspundețiȘtergere
  11. ritmul intrinsec al unui vers nu are nevoie sa fie reprodus peste tot in poezie...este o chestiune de gust...si de muzica interna a ei...

    "l-adaposteste" este foarte corect si perfect acceptabil..peste aceasta explicatie imi pierd timpul cu tine...

    RăspundețiȘtergere
  12. mai baieti...mai lasati orgoliul asta masculin.nu vreau sa iau partea nimanui dar o sa trag niste concluzii:
    -octv,daca erai sigur de greseala lui tudor ai fi putut sa-i trimiti frumos un mail,si sa-i expui acolo toate durerile tale;
    -nu mai insista pe faza cu gagicutele de pe aici...nu il doare pe tudor asa tare capu' de umilele fane cand are langa el una din frumusetile romaniei...dar cred ca tu suferi...sa fie gelozie,invidie sau un complex de inferioritate ? :-?

    tudor,mult succes si fericire in continuare!ti-ai castigat pe merit locul!

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. @...> ai dreptate, a fost o mică răutate din partea mea. dar că sufăr din gelozie, invidie, inferioritate ... hai să nu deschidem discuţia asta. macar din stimă faţă de aceea că ne aflăm în preajma unei poezii.

    @tudor> "l-adăposteşte" nu e corect. ar fi nepotrivit din partea mea să mă erijez aici într-un domnul Vucea pentru o aşa chestiune. Ţi-am trimis pe mail explicaţia gramaticală. Dacă nu am făcut-o mai devreme, este pentru că n-am observat că ai pusă în dreapta adresa de mail. Îmi cer scuze

    bafta!

    RăspundețiȘtergere
  15. bravo octv,ai dat dovada de maturitate,imi retrag spusele.
    cat despre ir...de ce esti asa rautacioasa?ai fost crescuta intr-un regim comunist acasa si ai ramas cu sechele?analogia aceea e tot ceea ce poti?dar stai calma,nu e vina ta,si un psiholog bun te poate ajuta sa scapi de aceste cicatrici
    p.s. poza ta imi aduce aminte de "cultul personalitatii"

    RăspundețiȘtergere
  16. "..." tu care punct esti? ala alb sau ala negru?? :))))

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu inteleg cum de o persoana care scrie "oricum A-I da-o" poate avea tupeul sa dea lectii de limba romana... e destul de trist daca s-a ajuns la asta!

    RăspundețiȘtergere
  18. "A se imbolnavi" si "a se vindeca" sunt reflexive.

    RăspundețiȘtergere
  19. fain rau. cu un pic de rima...cu putin suflet...cu putina iubire...

    RăspundețiȘtergere
  20. He he,am ajuns la dispute de opinii si pe blogul lui Chirila:))!
    Acum serios,Tudor nu e nevoie sa fii atat de deranjat de o mica observatie!nu ai de unde sa-l cunosti pe oCtv!Gandeste-te putin cat de fericit si de mandru s-a simtit el cand a gasit greseala asta(sa-i spunem greseala) in poezia ta!Inteleg foarte bine ca ai orgoliu,dar uneori trebuie sa fim buni si sa lasam si pe altii sa-si hraneasca orgoliul!
    Peste toate astea,mie imi place poezia!E frumoasa si nu am chef sa critic!;)

    RăspundețiȘtergere