[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 28 august 2008

Demers mishto

Salut,

numele meu este Codrin si am un proiect prin care vreau promovez trupele independente locale. E vorba de site-ul www.oneday.ro.

Am plecat de la ideea ca muzica trebuie adusa mai aproape de public/utilizatorii de net - in cazul meu prin sistemul "in your face"
- si nu sa asteptam publicul sa caute.

Astfel, am lansat o compilatie care poate fi descarcata gratuit la www.oneday.ro/mix1 .

Am reusit sa atrag si cativa parteneri media care sa promoveze gratuit aceasta compilatie, insa as vrea ca acest mix sa ajunga la cat mai multa
lume. Prin urmare, rugamintea mea ar fi daca poti sa ma ajuti cu un post de promovare a compilatiei.

Daca iti place ideea si ma poti sprijini in acest demers, sa-mi dai o adresa de mail unde sa-ti trimit toate detaliile

Numai bine,

Codrin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu