[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 12 octombrie 2008

Vis nebun.

am gasit prin laptop unul din visele mele trecute. mi se pare filmic.
_________________________________________________________________________________

...Un personaj in genul lui Darth Vader conducea armatele intunericului...
m-au racolat...
eram intr-un hotel, Hilton cred si liftul n-a
mai oprit si m-a dus sus de tot...

...tragea in mine cu tzepuse scurte care mi se infigeau in gat si m-a trimis pe Pamant sa racolez oameni pentru armatele lui si mi-a spus asa: cand animalele pe Pamant is vor dubla capetele atunci inseamna ca trebuie sa ma suni sa cobor sa racolez oamenii...

Pe Pamant era razboi.M-am ascuns sub trupul unei fete violate care se zbatea in agonie... nu ne-am vorbit...

Soldatii ne-au imuns trupurile cu baionetele dar nu ne-au omorat(uniforme bonpartiste)

Apoi am intalnit o multime de francezi moderni care mergeau la razboi contra turcilor la marginea Parisului.

Am oprit la un fastfood si am vazut o pisisica cu cap de leu care traversa strada...

Incepusera sa ma apeleze numere negre stiam ca ma suna el de acolo de sus...

Prietenii mi-au zis sa nu-i raspund ca acum inseamna ca a ramas fara osti daca ma suna...
Mi-a fost frica sa nu-l sun inapoi...pentru ca ar fi putut sa vina pe Pamant sa ma gaseasca oricum...

8 comentarii:

  1. eu aseara am visat ca pe 24 vine sfarsitul lumii :))

    si eu eram multumita ca prind concertul si ca a doua zi nu va mai trebui sa ma duc la facultate pt cele 5 cursuri :))

    RăspundețiȘtergere
  2. am citit pe undeva..ca daca povestesti un vis..iti pierzi un cititor..

    RăspundețiȘtergere
  3. OK...er...e bine. ai dat afara o gramada de lucruri care te apasau pe undeva prin dedesubturile fiintei tale. e si mai bine ca l-ai tinut minte.

    RăspundețiȘtergere
  4. so...nu sunt singura dusa cu pluta (nu ca mi-as fi imaginat vreo secunda in viata mea infima ca as fi centrul Universului). apropo de vise nebune...m-ai facut sa imi amintesc de unul recent. se facea ca eram in orasul meu natal si dintr-o data m-am trezit pe acoperisul blocului in care am locuit. niste verzi ma urmareau. erau inarmati. din discutiile lor (subliniez, in germana) mi-am dat seama ca eram o evreica ce scapase si trebuia prinsa neaparat. saream ca nebuna de pe un bloc pe altul (un lucru obisnuit, de altfel) si, la un moment dat, am sarit prin geamul unui bloc la etajul 4, unde, din spatele unei usi deschise, o femeie m-a poftit inauntru. m-am ascuns in casa aceea si am scapat. cert este ca a doua zi citesc pe o agentie de presa ca evreii sarbatoreau fix atunci Noul An Iudaic. probabil ca asta era o conexiune

    RăspundețiȘtergere