[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 8 noiembrie 2009

Duminica marunta

Sunt dator cu mai multe postari. Astazi a fost o zi de repaos. De la tot. Inainte de o saptamana fierbinte cu "O lume pe dos" in centrul atentiei mele. Am citit putina istorie: Tom Holland, Istoria Romei republicane. Mi-am cumparat Purcell in incercarea de a completa coloana sonora de la "O lume pe dos". Am mai cumparat o parte din cadourile de Craciun. Fac asta dintr-un soi de agorafobie care ma cuprinde in decembrie. Fervoarea dusa la paroxism a cumparaturilor de Craciun, in care lumea pare sa uite insasi ratiunea sarbatorii, ma blocheaza. Asa ca aleg sa cumpar cadourile la inceput de noiembrie. Recomand cu caldura. Lucrez la o mica scriere: Studiu ingeresc al mainilor. Sper sa pot publica maine ceva. As vrea sa termin mai intai. Poate in seara asta.

5 comentarii:

  1. si eu am avut cam cea mai chill duminca din ultimul an. buna ideea cu cadourile din timp. tata mai facea asa. e o combnatie de ardelenesc nemtesc lucrul asta. iti urez sa ai multa inspiratie sapt asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Duminica imi provoaca o anume stare de moleseala amestecata cu ingrijorare. Poate pentru ca ma gandesc prea mult la ziua de luni (adevarata napasta pentru omul muncitor!)De aceea, iesi am evadat in Vama. Cadouri de Craciun? Nu vreau sa ma gandesc de pe acum la sarbatori. Urasc sarbatorile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place ca de Craciun lumea uita de propriul egoism si pleaca in oras sa cumpere tot felul de nimicuri pentru oameni dragi. Desigur, asta mi se pare dragut numai atunci cand nu o fac din obligatie. Mie mi se pare genial cand seara de la servici te plimbi in centrul colorat de luminite si zapada si veselie ce iese prin narile pietonilor, cum parca toata lumea uita pentru o clipa in ce mizerie traim si ce nefericiti suntem. E singura clipa in care daruim fara sa cerem ceva in schimb. Mi-as dori sa fie mai des clipe din astea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu iau cadourile din noiembrie. Gasesc tot ce vreau si nu ma inghesuie nimeni... Plus ca ma face sa imi doresc sa vina mai repede Craciunul!:D

    RăspundețiȘtergere