[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 30 septembrie 2010

Corespondentul Premiilor Ioan Chirila la UEFA Champions League

Stiu ca printre cei care citesc acest blog sunt multi tineri talentati. Premiile Ioan Chirila au anuntat la inceputul acestei saptamani o noua editie “Talentul Anului”. Concursul se adreseaza studentilor la Jurnalism din anii II si III care isi doresc o cariera in gazetaria sportiva.

Daca va regasiti in aceasta descriere, trimiteti la premii(at)ioanchirila(punct)ro un articol cu tema sportiva si puteti deveni corespondentul Premiilor Ioan Chirila la meciul CFR Cluj – AS Roma din 8 decembrie care se desfasoara in cadrul UEFA Champions League. Castigatorul va redacta o cronica a meciului care va fi publicata pe Hotnews.ro. De fapt, inteleg ca va beneficia de un internship de o luna in redactia de sport a Hotnews.ro.

Inainte de a va inscrie in concurs nu uitati sa cititi regulamentul oficial pe care il gasiti aici.

Cei care prefera imaginile se pot inscrie la Kaptura, concursul de fotografie sportiva din cadrul Premiilor Ioan Chirila. Tema acestei saptamani este “viteza”.

Bafta!

3 comentarii:

  1. Daca nu sunt student la Jurnalism nu pot participa? Chiar daca sa presupunem ca sunt talentat si mi-au confirmat asta ziaristi cu experienta si scriitori. Eu vreau sa particip dar nu sunt student la Jurnalism. In schimb scriu pe http://sportvox.realitatea.net

    RăspundețiȘtergere
  2. Diamantentrauringe sind immer sehr beliebt bei thomas szabo den Paaren. Und der Grund seiner Popularität ist seine Eleganz und natürlicher Schönheit. Aber thomas sabo uhr vor Kauf Ihres Diamantring Sie müssen bedenken, die 4C von Diamant, Schnitt, Farbe, Karat thomas sabo ohrringe seestern und Klarheit. Es ist sehr wichtig, das Wissen dieser 4C haben. Aber der wichtigste Faktor unter ihnen ist der Schnitt eines thomas sabo anhänger Diamanten. Cut von Diamant bezieht sich nur auf die Qualität der Diamanten und auch seine Form.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ma numesc sophia peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere